maandag 9 april 2012

Daily Powertip 3: We hebben gewonnen!

Ik kreeg vanochtend geweldig nieuws! Mijn nieuwe klant uit Duitsland heeft een mega grote order geplaatst! Wow! En dat op Tweede Paasdag! Mijn dag kan niet meer stuk!!

Nadat ik de telefoon ophing vanochtend liep ik euforisch juichend door de kamer te springen! Yessss! Miljoenen gedachten schoten door mijn hoofd... Ik kan nu wel de hele wereld aan! Wat een super dag zeg!

..................................................................................................................

Dit hele stuk hierboven is compleet uit mijn duim gezogen. Er is niets van waar. Maar dat maakt het universum of je onderbewustzijn helemaal geen ene fluit uit...

Want of iets nou echt beleefd, ingebeeld hebt of gespeeld hebt, het is slechts van belang dat de vibratie die je op dit moment aanbiedt van superniveau is want die bepaald waar je uiteindelijk naar toe gaat in het leven.

Dus voer maar een toneelstukje op! Speel maar alsof je de lotto gewonnen hebt. Spring dansend door de kamer en schreeuw YESSSSS! We made it!!!

Door dit simpele oefeningentje manipuleer je je onderbewustzijn en kom je in lijn met de frequentie in het universum waar ALLES is dat jij wilt zijn of hebben!

Dus, belazer de kluit, schreeuw het uit van blijdschap en overvloedige voorspoed van ongekende grootte zal je deel zijn. Geluk en Welzijn MOETEN dan naar je toe komen!

Succes!

Geen opmerkingen: