maandag 21 januari 2013

Nu: Nóg meer gratis zweverig geneuzel om je beter te voelen!

Rule # 1: Zodra je niet denkt aan negatieve gedachten dan gaat automatisch je frequentie omhoog. Je 'vibe.' Dat wil zeggen: Alles dat je wél wilt ervaren kan dan eindelijk naar je toekomen want het wordt niet meer geblokkeerd doordat je focus los is van ongewenste zaken.

Rule # 2: Waardering is een supertool om je snel veel beter te voelen. Waardering voor anderen, waardering voor jezelf en waardering voor alles dat je wél hebt. Een gevoel van waardering 'matcht' ook met alle andere dingen je nog éxtra wilt hebben. Voel waardering en al het gewenste zal in het kielzog volgen!

Rule # 3: Niets is erger dan geen beslissing te nemen. En ook al is die beslissing fout. Er komt dan vast wel weer andere splitsing aan het einde van die ogenschijnlijk doodlopende weg waardoor je weer een nieuwe keuze kan maken. Sterker nog: een foute beslissing bestaat niet eens! Élke actie is goed.

"Beslissingen nemen is leven.
Besluiteloosheid is langzaam doodgaan!"

Je moest eens weten hoeveel fouten en 'domme' beslissingen in mijn leven heb genomen. Ik kan er een boek over schrijven. Maar ik kom er wel. De aanhouder wint altijd!
"Volharding slecht elke vestingmuur."

Blijven beuken! Actie blijven ondernemen. Maak een keuze. Alles komt goed! Niemand kan je afstoppen. Nobody!

Rule # 4: Sommige mensen zeggen dat als je bepaalde onprettige dingen maar lang genoeg doet dat het dan vanzelf wel beter zal worden. Wat kan een mens zich toch een rare en onnozele dingen wijsmaken zeg! Maar je zal ze de kost moeten geven die zo denken én leven. De 'trend is your friend!'. Net als met beleggen.

Blijf je gefocust op allerlei minder leuke zaken dan is de kans errug groot dat je er alleen maar meer van krijgt. En laat je niet misleiden door angstige scenario's. Wees niet bang voor verandering. Wees niet verblind door angsten. Angstige keuzes zijn immers altijd fout!

Rule # 5: Het is jouw taak niet om dingen voor mekaar te krijgen. Het is jouw taak om te dromen! Groot te dromen. Onmetelijk groot. Grenzeloos te fantaseren over de mooiste dingen die je gaat beleven. De meest geweldige fantasieën ! Het allergrootste plezier dat je maar kunt beleven!

"Zorg dat je een vibrerend wezen van opperste enthousiasme wordt en alle superfantasieën maal factor tien zullen
vroeg of laat voor je deur staan!"

Maar maak je niet druk om het hoe en waarom. Het Universum regelt het voor je! Doe nou alleen verdomme die deur eens open en laat het nou toch eens toe!!!

Rule# 6: Loop je tegen problemen uitdagingen op? Denk dan dit: "Ik kom er wel uit. Ik maak me er geen seconde druk om. Alles zal wel op zijn pootjes terecht komen. Ik vind vast wel een oplossing. Ik laat het probleem gewoon lekker ff rusten."

"Alleen zij die geweldig durven te falen, kunnen
ooit iets geweldigs bereiken."
Robert Kennedy

En zeg ook dit tegen jezelf: "Zou het niet geweldig zijn als...? ...als ik wat meer geld had.....of een betere gezondheid...of een geweldige nieuwe vriend.....of een wat betere relatie met mijn zus, ...of een nóg beter figuur?" Snap je? Klinkt stukken beter dan: "Ik heb weer geen cent te makken". Ik ben zo zielig alleen! Zo eenzaam, zo ziek, zwak en misselijk...zo dik...!...'you name it.' Verander de 'toon' van je verhaal en alles wat je wenst komt als vanzelf vroeg of laat op je pad.


Rule # 7: Mensen zijn meesters in het verzinnen van allerlei excuses waarom er van alles en nog wat fout gaat in hun leven. En dan vooral in het zoeken naar oorzaken die buiten het bereik van hen zelf liggen. Het ligt altijd aan die ander: "Die slijmerige collega die je altijd het leven zuur maakt op het werk, dat vervelende ventje op school die je altijd pest, je beste vriendin die er met je vent vandoor ging, de kat van de buren die altijd in je tuin pist... you name it." In werkelijkheid zijn het slechts je verkeerde gedachtepatronen en een onzuivere focus die je er van weerhouden het leven te leiden dat je daadwerkelijk wilt ervaren. Negeer negatieve zaken, visualiseer de situatie die je wel wilt.

Rule # 8: Je kan niet kijken naar ongewenste zaken en dan verwachten het tegenovergestelde er van op je bordje te krijgen. Wel het omgekeerde.

Rule # 9 Probeer alsjeblieft niet jezelf in bescherming te nemen tegen bepaalde ongewenste zaken. Je zal het tegenovergestelde bewerkstelligen! Je kunt niet denken: "Oh God, laat dit alsjeblieft niet gebeuren!" zonder het daadwerkelijk wél aan te trekken!

Rule # 10: Alles is goed. Alles is waar. Elke richting is goed. Drie keer links is ook rechts. En stel jezelf continue deze vraag: "Voelt deze aanpak goed aan voor mij? Heb ik het naar mijn zin zo? Zo ja, dan.... gáán met die banaan!

Denk: "Don't stop me now!" "Cause I'm having a good time!!!".


2 opmerkingen:

Brigitte zei

En bedankt!!! Ik ben gek op muziek en helemaal op wat ik noem "feel good muziek". Liedjes moeten voor mij wel een positieve tekst hebben. Nou ja, sommige liedjes hebben dat dan niet maar die zijn weer zo mooi om mee te brullen dat het toch een feelgood lied is. Je snapt me vast! ;-) Nu ben ik dus ook fan van Queen en eerlijk, bij dit lied heb ik nooit zo op de tekst gelet. Tot dit blog dus! En nu? Nu schalt het al vanaf maandag op hoog volume door de speakers, en ik brul mee... soms wel 5 x achter elkaar hahaha So thanks! Have a nice weekend and keep on writing!

Warme groet,
Brigitte

Anoniem zei

Wat een enthousiasme.Je voelt dat Luuk wil dat iedereen gelukkig is.Het komt zoooo over.Je bent een schat Luuk.

Hartelijke groeten Wilma.

P.S.ik zal me nu even inbinden.