donderdag 16 juni 2011

Voel je welvarend dan komt voorspoed vanzelf!

Je emoties zijn de belangrijkste indicator van de staat waarin je gedachten vibreren. Elke gedachte vibreert op een andere frequentie. Een gedachte aan armoede trilt dus op een andere golflengte dan een gedachte van voorspoed...

Veel mensen geven voor hun huidige omstandigheden hun omgeving de schuld voor het feit dat ze in armoede leven of ongelukkig zijn. "Ik kan kan niet welvarend worden want mijn ouders waren ook arm en hebben mij niks bijgebracht op het gebied van geld" of "De rijken pikken al het geld in van de armen en ik ben ook al een aantal keren bedrogen met mensen met wie ik zakelijk in zee ging" enzovoorts...

Er zijn duizenden excuses voor mislukking en het ligt altijd aan een ander...

Het is echter zo dat als je een vibratie aanbiedt van armoede de voorspoed je nooit zal kunnen vinden!

Een toestand van voorspoed vibreert nou eenmaal op een andere frequentie dan een gevoel van schaarste. Dus in dit geval zal rijkdom je pas kunnen vinden als je gedachten aanbiedt van dezelfde golflengte.

Veel mensen zullen echter zeggen: "Ja, wacht effe, hoe kan ik nou een positieve vibratie over geld aanbieden als ik financieel helemaal klem zit?" Het is inderdaad makkelijker een gevoel van welzijn te ervaren als je veel poen hebt maar je moet toch eerst je gedachten en gevoel over welvaart op orde te krijgen!

Je zal een manier moeten vinden om je welvarend te voelen ALVORENS welvaart naar je toe kan komen!

De volgende keer meer tips en adviezen om het heft van je lot in eigen handen te nemen!

(...voel je welvarend! ;-)

Geen opmerkingen: