donderdag 17 november 2011

De 'magische formule' om AL uw wensen te vervullen!

Wist u dat er een formule bestaat om bijna al uw wensen te vervullen? En dat er nauwelijks grenzen bestaan aan wat wenselijk en mogelijk is? En dat het uw eigen geloof is dat de vervulling van het gewenste moeiteloos kan doorlaten dan wel hopeloos blokkeren?

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar er liggen werkelijk onbegrensde mogelijkheden voor u  slechts voor het oprapen! Het enige wat u moet doen is om al uw mogelijke vooroordelen overboord zetten ten aanzien van wat u niet mogelijk acht. Want de grootste bedreiging voor het toelaten van alles wat u nog zou willen hebben, dat is het geloof in uzelf!

Ik zal u deze bijna 'magische formule' aan de hand van een praktisch voorbeeld nader uiteen proberen te zetten.  

Stel, u maakt een wandeling door de buurt waarin u woont en plots staat u oog in oog met een werkelijk prachtig droomhuis dat perfect voldoet aan al uw droomwensen. Gek eigenlijk dat dit pand u nooit eerder was opgevallen...?

Anyway, een mooi karakteristiek oud huis met een grote sprookjesachtige tuin vol met sierlijke volwassen bomen. En aan de achterkant zit een zeer fraaie serre. Precies zo een die u altijd al had willen hebben...

Dus helemaal uw 'cup of tea' en u bent op slag verliefd... En er staat ook nog een bord 'Te Koop' in de voortuin! 

U staat een minuut of tien te mijmeren en te dromen bij deze prachtige 'twee onder een kap' woning en u weet niet hoe snel u weer thuis moet komen om op internet te gaan kijken wat u voor deze stulp nu zou moeten neertellen.

U schrikt behoorlijk van de vraagprijs maar u ziet dat het pand al langer dan zes maanden te koop staat dus er kan misschien nog iets van de prijs af. U denkt: 'Misschien kan ik hiervoor een hypotheek krijgen met het inkomen van mijn partner erbij maar in het huidige lastige economische klimaat zal dat niet makkelijk worden want banken staan niet staan te springen om nog meer geld uit te lenen'.

Komt daar nog bij dat uw huidige woning al drie maanden in de verkoop staat en u heeft in die periode slechts twee kijkers gehad. En eigenlijk bent u bang dat in de alsmaar slechter wordende huizenmarkt het aantal potentiele kopers niet snel verder zal toenemen. Nee, eerder afnemen denkt u. 'En als ik de krant opensla dan komt het economische onheil je al tegemoet'. 'Eigenlijk wordt ik van al die berichten alleen maar somberder.'  

Voordat u goed en wel over de aanschaf van de eerder genoemde droomwoning heeft kunnen nadenken is de moed u eigenlijk al min of meer in de schoenen gezonken. U denkt: 'Het lijkt me eigenlijk een kansloze missie om hiervoor te gaan.' 'Laat ik het idee maar snel uit mijn hoofd zetten.'

.................................................................

Er zitten in dit geschetste voorbeeld twee uitzondelijk belangrijke componenten die onlosmakelijk deel uit maken van de al eerder genoemde 'magische formule' voor de vervulling van al uw wensen.

Het eerste component bestaat uit uw wens. Zodra u dat prachtige droomhuis zag dacht u: 'Dit is mijn huis. 'Hier droom ik mijn hele leven al van.' 'Dit wil ik hebben.'

Perfect. Duidelijker kan niet. Op dat moment lanceert u een zeer krachtige wens die als het ware als een denkbeeldige Spaceshuttle de ruimte in wordt geschoten. En maakt u zich maar geen zorgen of deze raket wel aankomt. Het universum heeft uw boodschap ontvangen en uw wens hoeft alleen nog maar daadwerkelijk gemanifesteerd te gaan worden in uw huidige leven!

De tweede component van de 'magische formule' is echter direct een probleem aan het worden. Want het gewenste (het mooie huis met tuin) kan nooit gematerialiseerd worden als uw huidige focus, vibrationeel drijft op een zee van ogenschijnlijk onoverkomenlijke problemen (klimaat huizenmarkt, financiele crisis etcetera, blablabla, noem maar op).

De kloof tussen de vibratie van het door u gewenste, en de door u aangeboden frequentie, is simpelweg te groot om binnen afzienbare tijd overbrugt te kunnen gaan worden.

U zult dus een manier moeten vinden om het gat tussen uw huidige gemoedstoestand en de door u gewenste, meer overvloedige levensstijl te kunnen gaan overbruggen. 

Want of het nou gaat om uw droomhuis, uw gewenste soulmate of om een beter figuur, u zult een manier moeten vinden om het verhaal over uw huidige leven op een wat meer vrolijkere en beter aanvoelende manier te gaan vertellen.

Het is namelijk onmogelijk om uw sateliet in een baan om de aarde te krijgen als de Spaceshuttle onderweg wordt neergehaald door een kruisraket met tegenstrijdige gevoelens!

Onze 'magische formule' bestaat dus uit twee componenten: De eerste is de WENS of een VERLANGEN naar iets wat je graag wilt en het tweede component is je OVERTUIGING ten aanzien van het gewenste...  

Als je die twee in harmonie met elkaar kunt krijgen dan kun je werkelijk bijna ALLES manifesteren wat je maar hebben wilt!

De vraag die je jezelf dus moet gaan stellen is de volgende: Sluit de aangeboden frequentie van mijn overtuiging wel aan ten opzichte van de door mijn geopperde wens? Hebben die twee dezelfde toon of klinken ze afwijkend? 

Als het antwoord op bovenstaande vraag afwijkend is dan zal je echt op zoek moeten gaan naar gedachten en gevoelens die beter aansluiten bij je wens want anders kun je je droomhuis wel vergeten!

Gedachten die je overtuiging ten aanzien van je verlangen meer in harmonie kunnen brengen zouden als volgt kunnen klinken:

"Ik heb mijn droomwoning gevonden'. 'En er zal vast wel iemand zijn voor wie mijn huidige huis zijn droomwoning is.' 'Ik ga er vanuit dat er binnen afzienbare tijd iemand mijn huis zal komen bezichtigen die er ook weg van is.' 'De economie heeft altijd ups en downs gehad en de woningmarkt zal vroeg of laat wel weer gaan verbeteren.'

'Ik ga een gesprek aan met de bank samen met mijn partner en we kijken of wij ons dit prachtige huis kunnen veroorloven.' We gaan er gewoon voor!' 'We zijn optimistisch gestemd want voor iedere uitdaging is tenslotte wel een oplossing te vinden.'

Deze overtuiging ten aanzien van het gewenste sluit vibrationeel aanzienlijk beter aan dan de eerste meer sombere overpeinzingen. Probeer het gat ten aanzien van je wensen steeds kleiner te maken en uiteindelijk te dichten. Denk er aan dat positieve gedachten en gevoelens ook steeds weer nieuwe, nog prettigere gedachten en gevoelens ten aanzien van je leven aantrekken!

Dus als je deze 'feel good' oefening maar vaak genoeg doet, dan kom je vanzelf in een positieve en opwaartse spiraal terecht. En denk er aan:  Als je beschikt over de fantasie om dingen te wensen dan bezit je ook de kracht en de middelen om de verlangens in je leven te manifesteren.

Laat je door niets en niemand afstoppen, en zeker niet door jezelf, want de sleutel om al  je verlangens te verwezenlijken heb je ZELF in handen!


     

1 opmerking:

Unknown zei

Superrrr!!!! Zo met je eens..
Law of atrraction...keep doing the great work NamastešŸ’œ