vrijdag 15 februari 2013

Nóg meer tips en truuks om je goeier dan goed te voelen!

Uw innerlijke kompasnaald wijst altijd naar het noorden. De plek waar het ware geluk op u ligt te wachten. Dit ware noorden is in feite een metafoor voor uw 'ware ik'. De 'ik' die u werkelijk bent en wenst te zijn. Uw hogere zelf die het best met u voor heeft!

Hoe beter je afgestemd bent op dit punt des te beter men zich voelt. Des te meer men zijn vibratie of frequentie weet af te stemmen op je zuivere, innerlijke ik, des te lekkerder je in je vel zal steken: Je hebt meer energie, je ziet er beter uit, je hebt meer uithoudingsvermogen, alles wordt duidelijker, je bent meer in balans en je zult merken dat langzaam maar zeker je leven steeds overvloediger zal worden.

Hier nog wat meer tips om je leven te verbeteren en om je frequentie omhoog te krikken zodat nog moeitelozer jouw leven op de rit komt:

1. Rangschik je gedachten altijd in gevoelens. Maak ze niet té resultaatgericht. Als je gedachten in harmonie zijn met je beste gevoel dan volgen de resultaten vanzelf. Moeiteloos!

2. Dingen verschijnen in jouw leven als antwoord op de vibratie die je aanbiedt. Je vibratie is weer in lijn met de gedachten die je denkt. Dus zorg ervoor dat je zorgvuldig je gedachten kiest. Goed aanvoelende gedachten zorgen voor de beste resultaten. Richt je aandacht alleen op prettig aanvoelende situaties en je leven zal een opgaande spiraal van gemanifesteerde overvloed worden!

3. Verlangen zorgt ervoor dat de Universele evolutie alsmaar verder gaat. Zonder wensen en verlangens komen we geen stap verder. Dit hoort bij het leven. Maar focus niet te veel op de toekomst. Geniet vandaag. Want zodra de dag van morgen is aangebroken is ie weg. Het is dan gewoon weer vandaag.

4. Je hoeft geen poen te hebben om meer geld aan te trekken. Maar je kunt niet meer pegels aantrekken als je dominante gedachte er een is van geldgebrek! Je financiële plaatje kan alleen verbeteren als je een ander verhaal begint te vertellen dan je huidige. Vertel waar je naar toe wilt gaan en waar en wie je wilt zijn met een optimistisch en enthousiaste toon en piepend en krakend zal de kosmos voor jouw in beweging komen.

5. Voel je niet minderwaardig omdat je bijvoorbeeld minder diploma's hebt dan een ander. Ikzelf kon totaal niet leren. Als ik in de klas zat en het was mooi weer dan dacht ik alleen maar: "Hellup! Ik wil naar buiten!" Nu weet ik meer dan menig ander. De dingen die me interesseren die absorbeer ik als een spons. Ik zou nog geen baan kunnen krijgen als magazijnbediende, zo weinig papieren heb ik! Maar ik voel me goed, zit lekker in mijn vel en doe de hele dag waar ik zin heb. Wat wil een mens nog meer? Heerlijk!

6. Zeg elke ochtend tegen jezelf als je opstaat: "Vandaag wordt een geweldige dag. Het maakt niet uit wat er op mijn pad komt. Ik maak er het beste van en ik ga me alleen maar focussen op de dingen die ik wil. Ik heb maar één belang en dat is dat ik mij zo goed mogelijk voel. Dan komt alles dik in orde!"

7. Ga de natuur in! Ga zondag in plaats van naar de Woonmall XL eens naar een bos. Maakt niet uit wat voor weer. Goed inpakken als het koud of nat is. Na twee uur wandelen voel je je als herboren! Of als het bos niet om de hoek is maak dan een flinke ronde in de buurt. Je pakt diverse vliegen in een klap: frisse lucht in je longen, beweging voor je spieren en hoe dichter je met de natuur in contact bent, des te beter jij je voelt.

8. Luister naar je favoriete muziek. Je 'vibe' schiet dan met een piek omhoog. Muziek is een pil die direct resultaat oplevert tegen minder prettige gemoedstoestanden. En probeer te lachen wanneer je maar kan. Niet gemaakt maar zet bijvoorbeeld een goeie sitcom op. Of neem bijvoorbeeld 'funniest home videos' op. Is elke dag op tv. Doe ik ook altijd. Na 5 minuten lig ik toch weer in een deuk om die stomme filmpjes. Probeer je dan nog maar eens rot te voelen!

9. Bel eens een oude vriend of vriendin op die je een tijd niet gesproken hebt. Waarschijnlijk was je het allang van plan. Ik heb er ook nog een aantal op mijn lijstje staan maar elke keer vind ik weer nieuw excuus om maar niet te bellen. Gewoon doen! Als je gebeld hebt en na anderhalfuur ophangt voel je je kiplekker. Vooral die goeie vriend waar je ooit een misverstand mee hebt gehad. Nu heb je om een kleinigheid nooit meer contact. Doodzonde toch?

10. Weerstand is niets anders dan een beperkende gedachte over jezelf. En als jij jezelf gaat beschermen tegen bepaalde ongewenste dingen in je leven dan creëer je alleen maar meer beperking. Het zijn niets anders dan angsten die de dingen tegenhouden die je juist wél wilt ervaren. Laat je weerstand varen en je leven zal op slag veranderen!

En denk erom: Je bent geen mens met spirituele trekjes.
Je bent een spiritueel wezen met menselijke trekjes!

Je leeft eeuwig. Je bent een eeuwig levend vibrationeel wezen dat niet kapot te krijgen is. Al ga je 100x dood. Je zal weer opstaan! Je trekt gewoon elk leven weer een nieuwe jas aan! En als je hem dan weer uit doet omdat ie versleten is dan verblijf je daarna volmaakt gelukkig in een andere dimensie!

Dus: Blijf leren, blijf groeien en werken aan jezelf! Elke dag weer. Je neemt alles weer mee naar waar je ook gaat, staat of zweeft in ons allesomvattende, oneindige, alwetende superwijze en geniale megabriljante Universum waar we allen een onmisbaar tandwiel in zijn! 

Gogogo!

...of ga eens naar een museum want als je vol verbazing naar een mooi schilderij staat te staren dan begrijp je pas je hoe briljant sommige kunstenaars de universele energie hebben aangewend om hun creatieve wensen te manifesteren...    


(Shadow Rabits uit 1895 van Ferdinand du Puigaudeau (1864 - 1930).
klik voor groter.

Geen opmerkingen: